ΒΕΡΟΙΑ: "Λειτουργούσε το σύστημα πέδησης" στη φονική νταλίκα.

Νέα τροπή μετά τη διαπίστωση του πραγματογνώμονα ότι “το σύστημα πέδησης λειτουργούσε” πριν το φονικό δυστύχημα (05/10) και αποδίδει σε κακή χρήση του συστήματος πέδησης.

Τις επόμενες 10 ημέρες αναμένεται η ολοκλήρωση του ποτίσματος για τα αίτια της φονικής καραμπόλας.
Όπως διαπιστωνει ο ειδικός πραγματογνώμονας σε συνδυασμό με τα προανακριτικά στοιχεία, κατά την αυτοψία στο δρόμο, και στα συντρίμμια της νταλίκας που προκάλεσε τη φονική καραμπόλα, “Ο Ρουμάνος οδηγός έκανε συνεχή χρήση του συστήματος πέδησης με αποτέλεσμα τα φρένα του να υπερθερμανθούν και να βγουν εκτός λειτουργίας . Προφανώς , δεν είχε την κατάλληλη ταχύτητα για να κατέβει την κατηφόρα . Στο τελευταίο χιλιόμετρο πριν τη σύγκρουση , τα φρένα βγήκαν εκτός λειτουργίας . Αυτό διαπιστώνεται διότι αν υπήρχε πρόβλημα με τα φρένα, τότε το βαρύ όχημα είτε θα είχε προσκρούσει σε κάποιο τούνελ, είτε θα είχε βγει από το δρόμο σε κάποια στροφή είτε θα είχε προκαλέσει ατύχημα νωρίτερα” τονίζει, ο ειδικός πραγματογνώμονας Νίκος Καμακούκας.
Ορίστηκε να διερευνήσει τα ακριβή αίτια του δυστυχήματος, από τη διερεύνηση της φονικής καραμπόλας, προσδιορίζει στην κακή χρήση, το γεγονός οτι τα φρένα δεν λειτούργησαν όταν χρειάστηκαν.  “Δεν χρησιμοποίησε σωστά το σύστημα μετάδοσης κίνησης και τροχοπέδησης. Φτάνοντας στο σημείο είχε πρόβλημα στα φρένα” επισημαίνει ο πραγματογνώμονας.
Όπως διαπιστώνεται, ο οδηγός της νταλίκας μετά τα διόδια του Πολυμύλου το χρησιμοποίησε την πεδιση στην καταφέρει  κατά τη διαδρομή στη διάρκεια της οποίας είχε αναπτύξει μεγάλη ταχύτητα.
Εμπειρογνώμονες επισημαίνουν και την ελλειπή προειδοποιητική σήμανση για τα έργα, καθώς οι δύο φωτεινές επιγραφές σε απόσταση 15 και 7 χιλιομέτρων ανέφεραν μποτιλιάρισμα με το σήμα “Κ 39” του ΚΟΚ, με αναφορά σε συχνή κυκλοφοριακή συμφόρηση.

Νάντια Αλεξίου- NantiaReport