ΣΧΗΜΑΤΑΡΙ : Σε ολοσθηροτητα του οδοστρώματος και περιορισμένη σήμανση των έργων τα αίτια της καραμπόλας

Στην ολισθηρότητα του οδοστρώματος λόγω της βροχόπτωσης αποδίδεται ως η πιθανότερη αιτία του τραγικού δυστυχήματος. Μια νεκρή και οχτώ τραυματίες ο απολογισμός της καραμπόλας 38αυτοκινητων μεταξύ των οποίων και λεωφορείο με σχολική εκδρομή.

image

Νεκρή είναι η 28χρονη Ιωάννα Γιαννακοπούλου, απο τη Λάρισα. Ζούσε στη Λάρισα και εργαζόταν στο τμήμα marketing εταιρίας στην προώθησης προϊόντων, ταξίδευε προς την Αθήνα προκειμένου να συμμετάσχει σε ένα φιλανθρωπικό μπαζάρ για την «Κιβωτό του Κόσμου», στο πλευρό της αδερφής της η οποία είναι δημοσιογράφος της εκπομπής Join Us, Θάλεια Γιαννακοπούλου. Ηταν κόρη του παλαίμαχου διαιτητή Ποδοσφαίρου και υπαλλήλου του υπεραστικού ΚΤΕΛ Λάρισας Κοσμά (Μάκη) Γιαννακόπουλου και της Τασούλας Μηλιώνη.

Οι διασώστες με επιτυχή διαδικασία ανάληψης επανέφεραν την νεαρή κοπέλα, η οποία συνεπεία των πολλαπλων τραυμάτων που εφερε, κατέληξε στο Νοσοκομείο Χαλκίδας.
Στο ιδιο οχημα επέβαιναν επίσης ο 29χρονος διαιτητής μπάσκετ Βασίλειος Πιτσίλκας (γιος του διεθνή διαιτητή Καλαθοσφαίρισης Νίκου Πιτσίλκα) για τον οποίο χρειάστηκε να μεταφερθεί στο Ασκληπιείο Βούλας και να υποβληθεί σε θωρακοχειρουργική επέμβαση. Σε σοβαρη κατασταση εκτος κινδύνου νοσηλεύεται στο Νοσοκομείο της Χαλκίδας και η Αλεξία Φεγγίτη, 30 ετών η οποία επέβαινε στο ίδιο όχημα.
Αλλά πέντε ατομα παραμένουν σε νοσηλεία στο νοσοκομείο της Χαλκίδας, το οποίο τέθηκε σε ετοιμότητα.
Γερανοί απομάκρυναν τα οχήματα προκειμένου να δοθεί και πάλι στην κυκλοφορία ο δρόμος, η κυκλοφορία των οχημάτων εκτράπηκε στον κόμβο Σχηματαρίου.
Πέντε οδηγοί έχουν συλληφθεί για τη φονική καραμπόλα, ενώ η Τροχαία Εθνικών Οδών διερευνά τα ακριβή αίτια του τροχαίου δυστυχήματος.
Η εταιρεία ΝΕΑ ΟΔΟΣ που διαχειρίζεται το τμήμα της Εθνικής Οδού όπου σημειώθηκε το τροχαίο δυστύχημα 14 και πλέον ώρες μετά την φονική καραμπόλα στο Σχηματάρι, εξέδωσε ανακοινωνση,
“Ακολουθήθηκαν οι προβλεπόμενες από το νόμο διαδικασίες για τα έργα που γίνονται στην περιοχή”, τονίζει, σημειώνοντας πως όντως πρόσφατα έγινε αλλαγή στον ασφαλτοτάπητα στο σημείο του δυστυχήματος και μεταξυ άλλων αναφέρει, «είχε δημιουργηθεί Ζώνη Προειδοποίησης 2 χλμ. πριν την έναρξη της ζώνης των εργασιών. Στη Ζώνη Προειδοποίησης δεν εκτελούνται εργασίες, αλλά τοποθετείται η απαραίτητη σήμανση για την προειδοποίηση των οδηγών. Συγκεκριμένα, 2 χλμ. πριν το σημείο έναρξης των εργασιών, έχουν τοποθετηθεί προειδοποιητικές πινακίδες Κ 20 (κίνδυνος λόγω εκτελούμενων εργασιών στην οδό) και ρυθμιστικές πινακίδες P 32 για το σταδιακό και ασφαλή περιορισμό του ορίου ταχύτη.》

Νάντια Αλεξίου- NantiaReport