Τα ελαστικά του μαυρου Porsche “δείχνουν” τα προανακριτικά ευρήματα της Τροχαίας

Αναζητώντας τα ακριβή αίτια του φονικού δυστυχήματος πραγματογνώμονες και Τροχαία,  η εκδοχή του σκασμένου ή “καψίματος” του ελαστικού -εξαιτίας της μεγάλης ταχύτητας- εκτιμάται ως η αιτία απώλειας ελέγχου του Porsche που προκάλεσε  στη μοιραία πρόσκρουση και παρέσυρε στο θάνατο τέσσερα άτομα.

Τα ίχνη γόμας ελαστικού, πριν την είσοδο του στεγασμένου parking στις δημόσιες τουαλέτες στο Ύπατο Θηβών αποτελούν εύρημα για τους πραγματογνώμονες του δημοσίου και τους τεχνικούς συμβούλους καθώς και τους Αξιωματικούς της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας. Παράλληλα θα κληθούν να διαπιστώσουν αν το κομμάτι ελαστικού χιονιού, με τον κωδικό “4806” (Νοέμβριος του 2006), που εντοπίσθηκε στο σημείο του δυστυχήματος, ήταν αυτά που “φορούσε” η Porsche, τα οποία από τους Αξιωματικούς της Τροχαίας κρίνονται “εντελώς ακατάλληλα” για μεγάλες ταχύτητες (πάνω απο 180χλμ) και θα ερευνηθεί αν συνέβαλλαν στην απώλεια ελέγχου του οχήματος.

Η απώλεια ελέγχου πριν το χώρο στάθμευσης ερευνάται αν αποδίδεται στον οδηγό είτε σε αστάθμητο παράγοντα, με αποτέλεσμα πλαγιολίσθηση.

Συμφωνα με τα -μέχρι τωρα- ευρήματα (αν δεχτούμε το σενάριο ότι τα χιονολάστιχα ήταν αυτά που «φορούσε» η Porsche), σύμφωνα με τους Αστυνομικούς της Τροχαίας, παρά την πεπερασμένη χρονολογία κατασκευής τους ήταν σε πολύ καλή κατάσταση.

Απο το βιντεοληπτικό υλικο της διαχείρισης κυκλοφορίας από έξι καμερες- από τον κόμβο στις Αφίδνες μεχρι το Ύπατο- αποκλείεται το ενδεχόμενο εμπλοκής άλλου οχήματος, σύμφωνα με πηγές της Τροχαίας, υπάρχει κίνηση πριν και μετά το τροχαίο δυστύχημα με μεγάλη χρονική απόκλιση, από το πολυτελές αυτοκίνητο και δεν προκύπτει «εμπλοκή» ή “επαφή” τους στο οδόστρωμα. Εξετάζεται ωστόσο απωθητικός ελιγμος του οδηγού  για την αλλαγής λωρίδας κυκλοφορίας από τη μεσαία στην οποία είχε κίνηση από το 79ο χλμ. της Εθνικής Οδού Αθηνών Λαμίας. Όπως προσδιορίζεται η μέση ωριαία ταχύτητα του πολυτελους οχήματος εκτιμάται με αυξομειώσεις, στα 200 χλμ/ώρα.

Ως βασική αιτία της απώλειας ελέγχου του συστήματος ελέγχου και πεδισης του οχήματος μέχρι την πρόσκρουση αποδίδεται σε υπερβολική ταχύτητα.

Οι Αξιωματικοί του τμήματος Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας εντόπισαν το Mercedes  το οποίο εμφανίζεται στο βιντεοληπτικό υλικό στην αριστερή λωρίδα της Εθνικής Οδού, να διέρχεται 16 δευτερόλεπτα μετά την πρόσκρουση της Porsche στο σταθμευμένο οικογενειακό αυτοκίνητο Honda Civic. Ο οδηγός του οχήματος  είχε αναφέρει για το μαυρο Porsche οτι τον είχε προσπεράσει κανονικά  (από αριστερά) με μεγάλη ταχύτητα, σχεδόν ένα χιλιόμετρο πριν το φονικόδυστύχημα, και είχε κομμάτια ελαστικού στο οδόστρωμα, τα οποία με απωθητικό ελιγμό απέφυγε, χωρίς να έχει διευκρινιστεί αν ήταν στο οδόστρωμα από άλλο προγενέστερου χρόνου τροχαίο ή εκτινάχθηκαν στο οδόστρωμα μετά τη σύγκρουση.

Τα δυο εμπλεκομενα στο φονικό δυστύχημα οχήματα, βρίσκονται σκεπασμένο σε φυλασσομενο χώρο στάθμευσης της Τροχαίας Αυτοκινητοδρόμων Βοιωτίας μέχρι την ολοκλήρωση της έρευνας που διενεργείται.