Υπηρεσιακό όχημα στη διάθεση Διοικητική Υπηρεσίας, το οποίο στη λήξη του 8ωρου για τον προιστάμενο της Υπηρεσίας, σταθμεύει σε Αστυνομική Υπηρεσία εκτός τομέα ευθύνης- από το απόγευμα της προηγουμενης ημερας μέχρι και το πρωί της επόμενης-, με το προσωπικό του τμήματος να “μετράει” τα χιλιόμετρα, στα περιπολικά- κάποια από τα οποία παροπλισμένα-, για τις περιπολιες στην περιοχή ευθύνης, του τμήματος της Πύλου.
Αστυνομικά τμήματα και Υπηρεσία αναφέρονται στο αρμόδιο γραφείο του Αρχηγείου της ΕΛΑΣ, για ελλείψεις οχημάτων και το δικύκλων, με αποτέλεσμα να μην καλύπτονται οι υπηρεσιακές ανάγκες για Αστυνόμευση των τομέων ευθύνης τους. Στην περίπτωση ωστόσο του ΑΤ Πύλου, το πρόσφατα αποκτηθέν υπηρεσιακό όχημα, διατέθηκε στη .. μεταφορά του Διοικητή.
Από το αρμόδιο Συμβούλιο της ΕΛΑΣ, ορίστηκε Διοικητής του τμήματος στην Πύλο, Αστυνόμος η μόνιμη κατοικία του είναι στην Καλαμάτα. Αυτό από μόνο του ως κατάσταση περιγράφει τις τοποθετήσεις, λόγω “υπηρεσιακών αναγκών” σε πολλές περιοχές της χώρας, του ένστολου προσωπικού, που επιλέγει να μετακινείται από και προς την υπηρεσία του από το μόνιμο τόπο διαμονής του.
Στην περίπτωση του Διοικητή- ωστόσο – απο το τμήμα της Πύλου, δε θα ήταν αξιοσημείωτο, αν δεν είχε επιλέξει να χρησιμοποιεί για τις μετακινήσεις του, υπηρεσιακό όχημα. Ένα περιπολικό (Peugeot) το οποίο παρελήφθη από την Υπηρεσία προ 3μηνου, φέρεται ότι “τέθηκε” στη διάθεσή του Αξιωματικού, για τη μετάβαση του απο και προς την υπηρεσία του, με το όχημα να σταθμεύει το απόγευμα στην ΑΔ Καλαμάτα και την επόμενη ημέρα το πρωί να ακολουθεί αναστροφή πορεία προς την Αστυνομική υπηρεσία της Πύλου, προκειμένου να εκτελέσει χρέη Διοικητή ο Αξιωματικός της ΕΛΑΣ. Γεγονός που πως επισημαίνουν υπηρετούντες στη συγκεκριμένη υπηρεσία, σε περίπτωση που παραστεί υπηρεσιακή ανάγκη για Αστυνομική συνδρομή, ενδέχεται να μην μπορεί να μεταβεί το ένστολο προσωπικό, λόγω έλλειψης περιπολικού.
Ωστόσο ένα τροχαίο το οποίο σημειώθηκε(04/10) με το υπηρεσιακό όχημα -στη διάθεση του Διοικητή – είχε ως αποτέλεσμα το περιπολικό να βγει εκτός πορείας και να εκτραπεί στηνμπεριοχη του “Κυνηγού” στο δρόμο μεταξύ Πύλου Καλαμάτας. Αν και αρχικά κλήθηκε η Τροχαία και σταθμός ΤΟΤΑ, να μεταβεί στο σημείο για εγγραφή του τροχαίου, ακυρώθηκε λίγο αργότερα, με την αιτιολογία ότι πρόκειται για “ένα σκασμένο ελαστικό”. Αγνωστο πώς και με με πιο τρόπο ο Αξιωματικος παρελήφθη από το σημείο του τροχαίου, καθώς και το πως μεταφέρθηκε το υπηρεσιακό όχημα και πως θα αιτιολογηθεί η αποκατάσταση της ζημιάς στην υπηρεσιακη αναφορά..
Νάντια Αλεξίου- NantiaReport