“Αριστεύσαντες στις Πανελλήνιες… και με ζόρι πιάνουν τη βάση στα αθλήματα, υποψήφιοι Δόκιμοι Αστυνομικοί..”

Καταγγελία που υπογράφουν γονείς υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, με αφορμή τη συμμετοχή των παιδιών τους στα αγωνίσματα για την Εισαγωγή τους στις Σχολές της ΕΛΑΣ, αναφέρεται σε αναξιοκρατική αντιμετώπιση των υποψηφίων στις αθλητικές επιδόσεις.

Όπως προβλέπεται από την προκήρυξη εισαγωγής των υποψηφίων στις Σχολές της ΕΛΑΣ, εκτος απο τις γραπτές Εξετάσεις υποβάλλονται σε ψυχοτεχνικές δοκιμασίες, υγειονομική εξέταση και διαγωνίζονται σε αθλητικές δοκιμασίες .

Ωστόσο γονείς υποψηφίων στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καταγγέλλουν αναξιοκρατική αντιμετώπιση των υποψηφίων Δόκιμων Αστυφυλάκων, στις αθλητικές επιδόσεις.

[pdf-embedder url=”http://www.nantiareport.gr/wp-content/uploads/2018/07/382456350-ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ-ΠΚΕ-ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ-2018.pdf”]

…”Τα παιδια μας, απόφοιτοι της Δευτεροβάθμιας και υποψήφιοι στις Πανελλαδικές Εξετάσεις 2018, έχουν δηλώσει σε προτεραιότητα – μεταξύ αλλων- στις Σχολές ενδιαφέροντος τους,  τις Σχολές της ΕΛΑΣ – Αξιωματικών και Αστυφυλάκων.

Εκτος απο τα μαθήματα στα οποία διαγωνίζονται, για τις Σχολές της ΕΛΑΣ οι υποψήφιοι, υποβάλλονται για τρεις ημέρες, όπως προβλέπεται στη σχετική προκήρυξη Εισαγωγής, σε ψυχοτεχνικές δοκιμασίες (30/06) την πρώτη ημέρα, κι εφόσον έχουν κριθεί “ικακοί” την επομένη (01/07) υποβάλλονται σε υγειονομική εξέταση (Υγειονομική Επιτροπή Κατάταξης), και διαγωνίζονται σε πρακτικές εξετάσεις -αλθήματα- (02/07) την τρίτη ημέρα, σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.

Οι επιτυχόντες των γραπτών εξετάσεων και των αθλητικών δοκιμασίων -σήμερα- πρόκειται να εισαχθούν στις Σχολές της ΕΛΑΣ και θα αποτελέσουν τους Αστυφύλακες και Αξιωματικούς, στελέχη της ΕΛΑΣ που θα ενταχθούν στο Σώμα τα επόμενα χρόνια.

Ωστόσο παρατηρήθηκε έντονα- σε σχέση με τα προηγούμενα χρόνια- το φαινόμενο, υποψήφιοι να έχουν επιτύχει πολύ καλή βαθμολογία στις γραπτές εξετάσεις και να έχουν σημειώσει χαμηλές επιδόσεις -στο όριο της βασης- στις αθλητικές δοκιμασίες και να εισάγονται στις Σχολές της ΕΛΑΣ, με αποτέλεσμα να μένουν εκτός εισαγωγής, υποψήφιοι που έχουν χαμηλότερη βαθμολογία στις γραπτές εξετάσεις και κατά πολύ καλύτερες επιδόσεις -και με χρόνους που αγγιζουν επαγγελματίες αθλητές – στις αθλητικές δοκιμασίες.

Τι Αστυνομικούς θέλουμε: και άλλους Δημοσίους Υπαλλήλους ή μαχιμους Αστυνομικούς που θα βρίσκονται στο δρόμο με επαγγελματισμό και ικανότητες να ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της κοινωνίας; Αριστεύσαντες στις εξετάσεις των τεσσάρων μαθημάτων του Λυκείου σε γνώσεις που ενδεχομένως δε θα τις χρειαστούν στο υπόλοιπο της ζωής τους, με χαμηλές επιδόσεις στις αθλητικές δοκιμασίες να εισάγονται στην ΕΛΑΣ και επιτυχόντες στις αθλητικές δοκιμασίες να μένουν εκτός, γιατί στις γραπτές εξετάσεις έγραψαν οριακά, για τις βάσεις που έχουν διαμορφωθεί από τα αποτελέσματα των υπολοιπων υποψηφίων.

Τελικά η αριστεία στα μαθήματα του Λυκείου ή η αριστεία στις αθλητικές επιδόσεις, πρέπει να πρυτανεύει στην επιλογή των υποψηφίων   στις Σχολές της ΕΛΑΣ;

Παρακαλούμε για τη δημοσίευση της καταγγελίας μας που αφορα το μελλον και τα όνειρα των παιδιών μας για την εισαγωγή τους στις Σχολές της ΕΛΑΣ.

Οι υπογράφοντες” …