Αφορμή φωτογραφία προωθητικής επικοινωνίας του Δημάρχου Αθηναίων, στα κοινωνικά δίκτυα, προκάλεσε ανοιχτή επιστολή του Νίκου Μαστοράκη
Οπως αναφέρει ο Νίκος Μαστοράκης, στην επιστολή του, «Αγαπητε Κωστα, δεν το χαρηκα καθολου που σε ειδα χαμογελαστο και περηφανο (με καλη παρεα, τον Τζεφρεϊ) στα γυρισματα μιας ακομη «Τεχερανης.» Γιατι, περα απο το γεγονος οτι πολλα δημοσια προσωπα κανουν αυτο που βολευει την προσωπικη τους προβολη (photo op) αναρωτιεμαι ποσο politically correct ειναι για τον Δημαρχο της Αθηνας να στηριζει μια χαμηλης ποιοτητος ισραηλιτικη (εστω και με τον φερετζε της Apple) παραγωγη, οπου η Αθηνα του Δημαρχου Μπακογιαννη, παιζει τον ρολο της Τεχερανης, οπου η Κυψελη παιζει τον ρολο μιας αθλιας γειτονιας του Ιραν, οπου ο ΕΚΟΜΕ αυτοϊκανοποιειται καταβαλλοντας εκατομμυρια ευρω, παραβαινοντας το νομο που θετει συγκεκριμενα πολιτιστικα κριτηρια για εγκριση του rebate. Το αν τηρηθηκαν τα κριτηρια αυτα, το τσεκαρισα εγω για σενα και σε διαβεβαιω οτι το πολυ 6 βαθμους (απο τους μινιμουμ 20) θα ειχε παρει η ανεκδιηγητη αυτη σειρα, δεδομενου οτι δεν τηρει κανεναν απο τους ορους του νομου.
Οι παραγωγοι, θα μπορουσαν τα γυρισματα εξαθλιωσης αντι για την Αθηνα να τα κανουν σε μια φτωχογειτονια του Τελ Αβιβ, στη διπλανη τους πορτα. Ομως εκει δεν θα επαιρναν 40% (καπου εναμισι εκατομμυριο που τσεπωνουν απο μας) πιανοντας «κοτσο» ενα στρεβλο νομο που επιτρεπει… απρεπειες σε εκεινους που τον διαχειριζονται ωστε να γινονται… δυσφημιστικες για τη χωρα ταινιες-φιασκο, βλεπε Beckett.
Ρωταω λοιπον, αγαπητε μου Δημαρχε:
Ειχες διαβασει το σεναριο, πριν πας καμαρωτος για φωτογραφιες στο γυρισμα;
Ειχες δει την πρωτη σειρα αυτου του φτηνιαρικου κατασκευασματος; Συμφωνεις με τη φιλοσοφια να ερχεται ο καπατσος παραγωγος να μετατρεπει την Αθηνα σε ασχημη Τεχερανη και να τον πληρωνουμε κι απο πανω;
Τι κερδισε η Αθηνα απο την ευτελη απεικονιση της ως Τεχερανη;
Και ενω ο νομος εχει εναν αυστηρο ορο πολιτιστικων points, ζητησες εσυ να μαθεις πώς ξεπεραστηκαν (κακοτεχνα πιστευω) ολα οσα ζηταει ο νομος απο ξενη παραγωγη για να πεσει το παραδακι;
Καιρος να τελειωνει η χωριατικη ξιπασιά «η Θεσσαλονικη εγινε Χολιγουντ,» «Η Κυψελη εγινε Χολιγουντ,» γιατι Χολιγουντ δεν γινεσαι υποδυομενος μια τη Φλοριντα και την αλλη την Τεχερανη.
Ειμαστε μεν επαιτες «δωσε και μενα μπαρμπα» στους ξενους παραγωγους, αλλα να παιρνουμε και κατι. Την Αθηνα σου την εμπιστευτηκαν οι ψηφοφοροι σου για να ειναι «Η Αθηνα» και οχι ο κομπαρσος που παιζει το… καθε Περσης και καλυτερος!»