Ο γιος του πιλότου που κατέπεσε στον Πόρο: “Ήμουν τυχερός που τον έζησα. Μακάρι να γίνω και εγώ έστω το μισό από τον πατέρα μου. Άξιος”

 “Κατάφερε να επιβιώσει στα Ίμια.. ήταν πίσω από το ελικόπτερο που έπεσε!”

Ο  Γρηγόρης Καρυστινός, δευτερότοκος γιος του πιλότου που έχασε τη ζωή του στο δυστύχημα μεταξύ Πόρου και Γαλατά ((20/08) όταν το ελικόπτερο στο οποίο ηταν χειριστής κατέπεσε, μίλησε για τον έμπειρο πιλότο με τις χιλιάδες ώρες πτήσης και τόνισε πόσο υπερήφανος είναι για εκείνον, σε συνέντευξη που παραχώρησε στον τηλεοπτικό σταθμό Alpha.
«Ήταν ένας υπέροχος άνθρωπος, ένας καταπληκτικός πατέρας, και ήμουν τυχερός που τον έζησα. Μακάρι να γίνω και εγώ έστω το μισό από τον πατέρα μου. Άξιος. Ελπίζω οι πιλότοι μας γενικότερα να έχουν καλύτερη τύχη στις πτήσεις τους. Σαν αετό τον θυμόμαστε, σαν αετός έφυγε. Πάντα θα τον αγαπάμε, πάντα θα τον έχουμε στην καρδιά μας».

«Ήταν από τους πιο έμπειρους γιατί είχε 6.500 ώρες πτήσης σε ελικόπτερο. Το σημείο το οποίο χτύπησε το γνώριζε πάρα πολύ καλά και πολλές φορές μας είχε μιλήσει γιατί γενικότερα όταν απογειωνόταν και προσγειωνόταν κάπου μας έπαιρνε τηλέφωνο. Πέντε λεπτά πριν φύγει, λες και το γνώριζε ο άνθρωπος, μας έστειλε πέντε φωτογραφίες, κάτι που δεν το είχε ξανακάνει ποτέ ξανά. Φωτογραφίες του να τον έχουμε να τον θυμόμαστε χαμογελαστό λίγο πριν απογειωθεί».

«Μετά από 35 χρόνια στον αέρα, κατάφερε να επιβιώσει από τα Ίμια. Ήταν το ελικόπτερο που βρισκόταν πίσω από το ελικόπτερο που έπεσε, ήταν το “Bell 205” που βρισκόταν από πίσω, ήταν συγκυβερνήτης μέσα. Έζησε τόσα τραγικά και τόσα επικίνδυνα και κατάφερε και επιβίωσε και να πεθάνει τρεις μήνες που ήταν στην ιδιωτική αεροπορία, στην ΥΠΑ».

Ο 57άχρονος είχε εκφράσει φόβος για το ελικοδρόμιο αλλά και το σημείο με τα καλώδια

«Γενικότερα το γνώριζε το σημείο και σε πολλές συζητήσεις που είχαμε κάνει μας έλεγε ότι “αυτά τα καλώδια εκεί στον Πόρο κάθε φορά που περνάω κάθε φορά με ανατριχιάζουν”. Και αυτά ήταν και τα μοιραία καλώδια που του στοίχισαν τη ζωή. Το ελικοδρόμιο είναι ένα χωράφι. Ένα χωράφι. Δεν υπάρχει ούτε σήμανση ούτε τίποτα. Και πόσες φορές μου έλεγε ότι είναι επικίνδυνο, δεν τηρεί τίποτα από αυτά που θα έπρεπε να τηρούσε».

Η κηδεία του 57χρονου πιλότου θα τελεστεί αύριο (22/08) στη Μάνδρα Αττικής