«Το δικό μου παιδί δεν ντρέπεται, για εσάς που φέρατε τη Χώρα σε αυτή την κατάσταση.. ο Θεός βοήθησε και δεν γεννηθήκατε Ιάπωνες»

Κείμενο γνώμης Αστυνομικού* περί .. ντροπής, προσφοράς στο κοινωνικό σύνολο, θεσμικού ρόλου και υπερβάσεων, με παραλληλισμό στον κώδικα τιμής “Bu-shi do”, όπως αποτυπώνεται στην φιλοσοφία των Ιαπώνων, μέχρι σήμερα

Ένα ακόμα σχόλια ενστόλου, σε απάντηση επ’ αφορμή τη δήλωση του  κοινοβουλευτικού εκπροσώπου του ΣΥΡΙΖΑ–Προοδευτική Συμμαχία, μιλώντας στη Βουλή (10/11) κατά τη συζήτηση του Σχεδίου Νόμου για την αναμόρφωση του σωφρονιστικού συστήματος του Υπουργείου Προστασίας του Πολίτη.

«Το δικό μου το παιδί δεν ντρέπεται σίγουρα να πει τη δουλειά κάνει ο μπαμπάς του.
Δεν ντρέπεται γιατί τα περιπολικά του 100 πάνε παντού κ πάντα να βοηθήσουν όλους τους συνανθρώπους μας που έχουν ανάγκη.
Δεν ντρέπεται γιατί οι άνδρες κ οι γυναίκες των ομάδων Ζ κ ΔΙΑΣ οργώνουν με τις μηχανές τους τις γειτονιές για να αισθάνονται ασφαλείς οι πολίτες.
Δεν ντρέπεται γιατί οι αστυνομικοί των ΜΑΤ – ΟΠΚΕ , όπως κ οι συνοριοφύλακές μας , βρίσκονταν στον Έβρο κ στα νησιά κ “κράτησαν” την Πατρίδα μας σε δύσκολες κ ιδιαίτερες περιόδους.
Δεν ντρέπεται γιατί οι Υπηρεσίες ασφαλείας από το ΤΑ έως τις κεντρικότερες Υπηρεσίες Ασφαλείας, καθημερινά δίνουν σημαντικά χτυπήματα στην εγκληματικότητα.
Δεν ντρέπεται γιατί οι αστυνομικοί ΟΛΩΝ των Υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας, πέφτουν καθημερινά στη μάχη εναντίον της εγκληματικότητας τις περισσότερες φορές με σημαντικές ελλείψεις σε εξοπλισμό, μέσα , νομικό πλαίσιο κλπ κ βγαίνουν νικητές!
Μεμονωμένα περιστατικά δεν μπορούν να αμαυρώσουν το σύνολο της καθημερινής προσπάθειας που καταβάλλουν χιλιάδες αστυνομικοί για την προστασία των πολιτών. Για να επανέλθω λοιπόν στην αρχική μου τοποθέτηση, το παιδί το δικό μου, σίγουρα δεν ντρέπεται για την δουλειά του μπαμπά του.  Για εσάς που φέρατε την Χώρα στην κατάσταση που είναι, ξέρω ότι δεν έχετε ίχνος ντροπής κ δεν περίμενα να έχετε κιόλας!!! Ο Θεός βοήθησε κ δεν γεννηθήκατε Ιάπωνες», αναφέρει ο Αστυνομικός, Μπαλούρδος Νίκος και υπογράφει με το ονοματεπώνυμό του .

_______________________________

* Σύμφωνα με το ιαπωνικό λεξικό «Shogakukan Kokugo Daijiten», το “Bu-shi do” είναι «η συγκεκριμένη φιλοσοφία («ronri»), που διαδόθηκε μέσω της κοινωνικής τάξης των πολεμιστών από την περίοδο Μουρομάτσι» (σημ. 1333 – 1573) και συγκεκριμένα είναι ο αυστηρός και περίπλοκος κώδικας ηθικής, τον οποίο όφειλε να τηρεί η κλειστή κάστα των Ιαπώνων πολεμιστών και καθόριζε επίσης τόσο την σχέση των πολεμιστών με τον εργοδότη / άρχοντά τους, όσο και την όλη κοινωνική τους παράσταση. Η όλη λογική του “Bu-shi do” περιστρεφόταν γύρω από τρεις θεμελιώδεις κανόνες, απόλυτη αφοσίωση στον εργοδότη ή στον όποιον άλλον ιεραρχικά ανώτερο, απόλυτη αφοβία κατά την μάχη και η με κάθε κόστος, ακόμη και με τον θάνατο, διαφύλαξη της τιμής ή αποφυγή της ατίμωσης.