Η ψηφιοποίηση του Κέντρου της Αμεσης Δράσης, συνδράμει στο έργο της ΕΛΑΣ προς όφελος του πολιτη σε αμεση εξυπηρέτηση με το ενστολο προσωπικό να αποκτά εφόδια, απαραίτητα για το έργο που επιτελούν
Πρώτη ημέρα λειτουργίας (24/07) του νέου τηλεφωνικού κέντρου της Άμεσης Δράσης Αττικής, με ψηφιακή καταγραφή και διαχείριση των τηλεφωνικών συνδιαλέξεων έτσι ώστε να υπάρχει περισσότερη ασφάλεια, προς όφελος των πολιτών “μεταμορφώνοντας” την Άμεση Δράση Αττικής σε αιχμή του δόρατος και στις νέες τεχνολογίες.
Αυτή είναι η αρχή της εκσυγχρόνησης για την Άμεση Δράση Αττικής και πιστεύω ότι σύντομα θα δούμε κι άλλες αλλαγές εκτός απο τη ψηφιοποίηση του κέντρου.
Ενώ οι επόμενες σειρές της Άμεσης Δράσης- πληρώματα οχημάτων, δίκυκλα Ζ και ΔΙΑΣ – στο χωρο του Μαρκόπουλου Αττικής, θα εχουν αλλαγες στην εκπαίδευση. Σε ειδικά διαμορφωμένο χώρο θα εχουν εκπαίδευση προσομοίωσης εισόδου και έρευνας σε κατοικία- και θα συνεκπαιδεύονται στη νέα εγκατάσταση σε ρεαλιστικές συνθήκες, ώστε να βελτιώνουν τις επιχειρησιακές τεχνικές τους.
Μετα τις προσθήκες σε τεχνολογικό εξοπλισμό και ηλεκτρονικά μεσα, προσδοκίες και για ενίσχυση της Υπηρεσίας με προσωπικό.