..”Επειδή οι διαχειριστές των υπηρεσιών δεν μπορούν να λειτουργούν με χρονοκαθυστέρηση, πρέπει επιτέλους οι Διοικητές να ελέγχουν όχι μόνο το μάχιμο προσωπικό των εξωτερικών υπηρεσιών αλλά και το προσωπικό των γραφείων”..
“Μου γνωστοποιήθηκε ακόμα μια περίπτωση όπου ο διαχειριστής μιας Υπηρεσίας αδιαφορεί εδώ και μέρες για την τραγική κατάσταση της καθαριότητας στο κτίριο, και μόλις σήμερα κατάθεσε τα χαρτιά για να ξεκινήσει η διαδικασία του ορισμού συνεργείου καθαριότητας. Μέχρι να γίνει αυτό θα περάσει ένα διάστημα και το κτίριο της Υπηρεσίας θα συνεχίσει να μην έχει καθαρίστρια.
Επειδή οι διαχειριστές των υπηρεσιών δεν μπορούν να λειτουργούν με χρονοκαθυστέρηση, πρέπει επιτέλους οι Διοικητές να ελέγχουν όχι μόνο το μάχιμο προσωπικό των εξωτερικών υπηρεσιών αλλά και το προσωπικό των γραφείων.
Καλή Διοίκηση δεν είναι μόνο όταν ελέγχονται και αναφέρονται οι μάχιμοι συνάδελφοι που δίνουν καθημερινά αγώνα στο πεζοδρόμιο για ασήμαντα πειθαρχικά ζητήματα και η συνεχής αύξηση των στόχων, αλλά κι ο έλεγχος των Αξιωματικών που απασχολούνται με τις δαπάνες και την διαχείριση. Αν αυτοί ανταποκρίνονταν σωστά και έγκαιρα στις αρμοδιότητες τους θα διευκόλυναν τη ζωή όλων των συναδέλφων.
Η κακή συνήθεια των διαχειριστών να κρίνουν ανάλογα με την άποψή τους αν πρέπει να γίνει ή όχι μια δαπάνη, έχει οδηγήσει σε αμέτρητα κακοσυντηρημένα κτίρια και πολλά άλλα προβλήματα που ταλαιπωρούν τους συναδέλφους, αλλά δεν τα αντιλαμβάνονται οι διαχειριστές.
Από δω και πέρα θα φέρνουμε στο φως κάθε πρόβλημα στην υλικοτεχνική υποδομή και στα κτίρια που θα μπορούσε να λυθεί αλλά διαιωνίζεται λόγω των παραλείψεων των διαχειριστών. Σαφώς, περιμένουμε από τους Διοικητές να δείξουν την ίδια ευαισθησία στο ζήτημα και να ελέγχουν περισσότερο τις ενέργειες των διαχειριστών.
*Δημήτρης Παδιώτης, πρ. Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων ΘΣΝ