ΕΛΑΣ… της "δωρεάς" και της "ιδιωτικής πρωτοβουλίας".

Η «οικονομική κρίση» -όπως έχει επικρατήσει ο όρος-, έχει επιφέρει περικοπές εκτός από τις μισθολογικές απολαβές, και στις δαπάνες “ευαίσθητων” Υπουργείων

Το Υπουργείο Δημόσιας Τάξης και Προστασίας του Πολίτη, στην ευθύνη του οποίου βρίσκεται η ΕΛΑΣ, το ΠΣ και τα κέντρα κράτησης Λαθρομεταναστών μέσω της Γενικής Γραμματείας Πολιτικής Προστασίας, εχει να αντομετωπισει καθημερινα προβλήματα με τον εξοπλισμό κσι τα μέσα τα οποία διαθέτει. Ένστολοι οι οποίο βιώνουν την καθημερινότητα, διατυπώνουν την άποψη, ότι “αν δεν υπήρχε η ιδιωτική πρωτοβουλία, δε θα λειτουργούσε η Ελληνική Αστυνομία”.. με το μεγαλύτερο μέρος του εξοπλισμου να διατείθεται στο ένστολο προσωπικό από δωρεές. 
Με «ιδια βούληση» και «προσωπική ευθύνη» διαπιστώνουν καθημερινά οι Ανώτεροι και Ανώτατοι Αξιωματικοί της ΕΛΑΣ, πως λειτουργεί πλέον το προσωπικό στα ένστολα Σώματα. Αν συνυπολογιστεί το γεγονός ότι ο εξοπλισμός και τα μέσα, δεν επαρκούν και στις περισσότερες περιπτώσεις είναι απαρχαιωμένα, η διαπίστωση ότι οι Υπηρεσίες λειτουργούν από ιδιωτικές πρωτοβουλίες, με ιδιώτες από προσωπική επιλογή να πραγματοποιούν δωρεές στα Σώματα Ασφαλείας, για τη λειτουργία των Υπηρεσιών.

Χαρακτηριστική η περίπτωση στη Β.Ελλάδα, με τα περισσότερα οχήματα να είναι ακινητοποιημένα στους υπηρεσιακούς χώρους στάθμευσης, γιατί δεν εγκρίνεται δαπάνη για το κόστος συντήρησης σε συνεργεία ιδιωτών. Ο συγκεκριμένος επιχειρηματίας ο οποίος δραστηριοποιείται σε κύκλο εργασιών σε Ελληνικής επωνυμίας επιχείρηση εμφιάλωσης, με επιστολή την οποία διαβίβασε στο Αρχηγείο της ΕΛΑΣ, έχει αναλάβει το κόστος συντήρησης οχημάτων του Νομού του.
Αντίστοιχες κινήσει στο παρελθόν, με δωρεές εξοπλισμού για ομάδες της Αστυνομίας, αλεξίσφαιρα, αγορά οχημάτων και δικύκλων, ακόμα και για την αντικατάσταση ελαστικών σε Υπηρεσιακά οχήματα και δίκυκλα, έχουν γίνει από εταιρείες, και Έλληνες επιχειρηματίες προς την ΕΛΑΣ, το ΠΣ και το ΛΣ.

Το πρόβλημα το οποίο έχει προκύψει -τουλάχιστον για τα οχήματα-, θα μπορούσε να έχει επιλυθεί, με τα κατασχεμένα οχήματα τα οποια σαπίζουν στον ΟΔΥ. Κατά καιρούς και από τις συνδικαλιστικές Ενώσεις και Ομοσπονδίες των ενστόλων, αλλά και από τους κατά περίτπωση Υπουργούς -πολιτικούς προισταμένους ένστολων Σωμάτων Ασφαλείας, κατασχεμένα οχήματα τα οποία παραμένου αδιάθετα στον ΟΔΥ, να διατείθενται με τις απαραίτητες τροποποιήσει στις υπηρεσίες οι οποίες εχουν αν όχι το σύνολο του στόλου τους ακινητοποιημένο λόγων βλαβών στους χώρους στάθμευσης των Υπηρεσιών τους. Μέχρι όμως η εξαγγελίες να γίνουν πράξη, τα περιπολικά θα παραμένουν ακινητοποιημένα και με χιλιόμετα στο κοντερ, το προσωπικό θα υπερβάλλει για την “τέλεση του καθήκοντος” μέχρι μια τραγική διαπίστωση να ταράξει τη φαινομενική ηρεμία, να διαπιτώσουμε για άλλη μια φορά το πρόβλημα και πάλι να συνεχίσουμε μετά το “θαύμα των 3ημερών”!..
Και να ήταν μόνο αυτά τα … προβλήματα..