“Προς αποφυγή αγκύλωσης λόγω παρατεταμένης χρήσης φρένου, επιστρατεύτηκε το χειρόφρενο ..πέτρα”

Τα πληρώματα βάρδιας της ΕΛ.ΑΣ βρίσκονται στο Εθνικό Οδικό δίκτυο προς αποτροπή κίνησης βαρέως τύπου οχημάτων σε εφαρμογή της απαγόρευσης απο την Τροχαία

Ωστόσο τα προβλήματα στο μηχανοκίνητο στόλο της ΕΛ.ΑΣ για το πλήρωμα της ΔΑ Βοιωτίας που βρέθηκε στο Εθνικό Οδικό Δίκτυο της Αθηνών- Λαμίας εκτός από το κρύο το χιόνι και το 8άωρο είχαν να αντιμετωπίσουν και το σύστημα… πέδησης.

“Ελλάς, σωτήριο έτος 2020..
Στατική 8ωρη υπηρεσία, προς αποτροπή εισόδου φορτηγών στην Εθνική οδό, με το υπερσύγχρονο υπηρεσιακό όχημα. Προς αποφυγή αγκύλωσης του ποδιού λόγω χρήσης φρένου, επιστρατεύτηκε η λύση του χειρόφρενου πέτρας”… το σχόλιο του Ζαχαρία Καρακώστα, προέδρου της Ένωσης Αστυνομικών Υπαλλήλων Βοιωτίας.