Ο νόμος της “σαρία” στην ΕΛ.ΑΣ, Έρευνα για τον “ημίγυμνο” Αστυνομικό|ΑΝΑΔΗΜΟΣΙΕΥΣΗ*

“..Μακάρι να ήταν το πρόβλημα της ΕΛ.ΑΣ το τι φορά ή το τι δεν φορά ένας αστυνομικός. Όμως τα προβλήματα είναι τέτοιας μορφής και έκτασης, που ασχολούνται με το έλασσον, καθιστώντας το ως σημαντικό”..

image

Διαβάζουμε στο facebook σε χθεσινή (25/04) ανάρτηση του Φωτεινού Παγιαύλα.
“Αστυνομικός κάνει φωτογράφηση σε περιοδικό ημίγυμνος και το Αρχηγείο της ΕΛΑΣ διατάσσει
ΕΔΕ. Οι όποιες ενστάσεις του Αρχηγείου που οφείλονται (στους πεπαλαιωμένους) κανονισμούς της ΕΛΑΣ έρχονται σε αντίθεση με το Σύνταγμα και ευρωπαϊκές συμβάσεις για τις ατομικές ελευθερίες και ελευθερίες έκφρασης.”
Απαντώντας στον κ. Παγιαύλα η Νάντια Αλεξίου, επισημαίνει τα εξής: “Για τον Αστυνομικό της ΔΙΑΣ δεν έχει διαταχθεί ΕΔΕ. Ωστόσο από το Αρχηγείο γίνεται έρευνα αν η παράλληλη απασχόληση του ΕΦ είναι με οικονομικές απολαβες καθώς απαγορεύεται. Ενώ δεν του έχει επιτραπεί να δώσει συνεντεύξεις στα media. ”
Εάν είναι έτσι και δεν έχουμε λόγο ή αιτία να αμφισβητήσουμε την πληροφορία, μπαίνει ένα κεφαλαιώδες ερώτημα, καθως τα περί έρευνας για δεύτερη απασχόληση είναι προφανές ότι αποτελούν προφάσεις εν αμαρτίαις. Από πότε η διοίκηση διαθέτει κυριαρχικά δικαιώματα πάνω στη ζωή των αστυνομικών;
Και συνακόλουθα..
Από πότε η διοίκηση θέτει φονταμενταλιστικού χαρακτήρα ζητήματα για τη στάση ζωής των αστυνομικών; Από πότε θέτει κανόνες σαρία για το φαίνεσθαι των αστυνομικών;
Μήπως τη τιμή και την υπόληψη του αστυνομικού θα έπρεπε να την προασπίζει όταν αυτή κηλιδώνεται από τον Τόσκα και τον κάθε Τόσκα, ή παλιότερα τον Δένδια, που διέσυραν υπολήψεις και οντότητες στο όνομα της πολιτικής σκοπιμότητας;
Μήπως θα πρέπει να συνεγείρεται και να εξανίσταται όταν αστυνομικοί μένουν μόνοι και ανυπεράσπιστοι βορά στον οποιονδήποτε με κίνδυνο και διακύβευμα την ασφάλεια ζωής και ακεραιότητας, αντί να θέτει δια της πλαγίας ενδυματολογικό σαβουάρ βιβρ;
Μακάρι να ήταν το πρόβλημα της ΕΛ.ΑΣ το τι φορά ή το τι δεν φορά ένας αστυνομικός. Όμως τα προβλήματα είναι τέτοιας μορφής και έκτασης, που καθιστούν χυδαιότητα τον παροξυσμό όλων όσοι εθελοτυφλώντας και στρουθοκαμηλίζοντας για το μείζον, ασχολούνται με το έλασσον προσποιούμενοι τους σεμνότυφους, καθιστώντας το ως σημαντικό.
_____
*Bloko.gr