Πραγματογνώμονας: “Με ταχύτητα προσέκρουσε στη δεξιά πλευρά στο τσιμεντένιο στηθαίο”.

Τη διερεύνηση  των συνθηκών και των αιτιών που προκάλεσαν το θανατηφόρο τροχαίο δυστύχημα, εξετάζουν οι Αξιωματικοί της Τροχαίας,  ενώ η οικογένεια του Παντελή Παντελίδη, έχει εκφράσει  πρόθεση να ορίσει ειδικούς πραγματογνώμονες για τον τεχνικό έλεγχο του οχήματος και τη διενέργεια της ιατροδικαστικής εξέτασης.

image

Με την οικογένεια  να έχει ορίσει τεχνικό  σύμβουλο ως ειδικό πραγματογνώμονα, στη διερεύνηση  των συνθηκών  του θανατηφόρου τροχαίου δυστυχήματος με το θανάσιμο  τραυματισμό του 32άχρονου τραγουδιστή Παντελή Παντελίδη, και το σοβαρό  των δύο επιβαινόντων η διαπίστωση  του τεχνικού πραγματογνώμονα της Τροχαίας  Ελληνικού, σημειώνει οτι “το μαύρο τζιπ, προσέκρουσε στο τσιμεντένιο στηθαίο για τους πεζούς, με ταχύτητα 130- 150 χιλιομέτρων” σε μια αριστερή στροφή με κακή πρόσφρυση και ολισθηρότητα του οδοστρωματος.
Η οικογένεια του  τραγουδιστή, ζήτησε τον ορισμό ειδικού πραγματογνώμονα διερεύνησης τροχαίων, και τεχνικού συμβούλου- ιατροδικαστή, ώστε  να εξακριβωθούν οι συνθήκες του δυστυχήματος. Ο μηχανικός τεχνικός  σύμβουλος της οικογένειας, με τον αδερφό του  τραγουδιστή, βρέθηκαν νωρίς το μεσημέρι της Πέμπτης (18/02), στο ΤΤ Ελληνικού, που έχει αναλάβει και την προανάκριση για τη διερεύνηση συνθηκών του δυστυχήματος- λίγη ώρα μετά το δυστύχημα- ώστε να λάβουν γνώση  των στοιχείων όπως έχουν καταγραφεί κατά την αυτοψία του ΤΟΤΑ, στην αερογέφυρα στο υψος του Ελληνικού που οδηγεί από το πάρκινγκ του πρώην αεροδρομίου, στη Λ.Βουλιαγμένης, ελάχιστα μετά το θανατηφόρο δυστύχημα. Ο φάκελος του θανατηφόρου τροχαίου δυστυχήματος, όπως συντάχθηκε, διαβιβάζεται στον αρμόδιο Εισαγγελέα ο οποιος θα εξετάσει και το σχετικό αίτημα της οικογένειας για ορισμό τεχνικών συμβούλων.
Σύμφωνα με πληροφορίες, αίτημα για ορισμό πραγματογνώμονα από την πλευρά της, στην εξέταση του μαύρου τζιπ, έχει καταθέσει και η ασφαλιστική εταιρεία, καθώς το συγκεκριμένο μοντέλο αυτοκινήτου όπως αναφέρεται, κατά το παρελθόν, είχε παρουσιάσει τεχνικά προβλήματα, και βλάβες με αποτέλεσμα να “κολλάει” το γκαζι.